Veelgestelde vragen

 

Ruilen en retourneren

 

Wat is de retourtermijn?

Bij Beads & Bracelets geven wij de mogelijkheid om een artikel of de gehele bestelling terug te sturen binnen 14 kalenderdagen indien het artikel ongedragen, onbeschadigd, schoon is en geen gebruikssporen bevat. Passen is altijd mogelijk. Zorg ervoor dat je het retourbewijs goed bewaard.

 

Binnen welk termijn word mijn retourzending verwerkt?

Wanneer wij uw retourzending ontvangen en verwerkt hebben ontvangt u hierover een bevestiging per e-mail. Wij streven ernaar om het bedrag binnen 14 dagen terug te storten op dezelfde betaalwijze en rekeningnummer als waarmee u de bestelling betaalt heeft.

 

Kan ik retourneren zonder retourformulier?

Heeft u geen retourformulier ontvangen of is deze beschadigd/kwijtgeraakt? Dat kan gebeuren! Neemt u van tevoren contact met ons op en wij kunnen u helpen om de retourzending alsnog zo goed mogelijk bij ons binnen te laten komen.

 

Zitten er kosten verbonden aan het retourneren?

Om onze producten zo scherp geprijsd mogelijk aan te kunnen bieden is het niet mogelijk om gratis te retourneren. De retourkosten en het risico van het retourneren zijn dus voor eigen rekening. Wij raden aan om gebruik te maken van PostNL en het pakket te verzenden als brievenbus pakket met Track & Trace in een bubbeltjes envelop. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het kwijtraken of beschadigen van het pakket en behouden ons het recht om hiervoor kosten in rekening te brengen en het bedrag niet (volledig) te crediteren.

 

Kan ik mijn items bij jullie ruilen?

Het is bij ons in feite niet mogelijk om een artikel om te ruilen. Indien u toch liever een ander artikel had willen hebben, dan raden wij aan het huidige artikel te retourneren, en een nieuwe bestelling te plaatsen.

 

Kan ik meerdere bestellingen in één retour samenvoegen?

Dit kan zeker! Wij raden zelfs aan om dit te doen zodat u niet dubbel hoeft te betalen voor de verzendkosten van uw retour pakket. Wel is het hierbij van belang dat u voor alle artikelen die u aan ons retourneert duidelijk vermeld om welke order het gaat. U kunt dus meerdere retourformulieren invullen en deze gezamenlijk in het pakket bijvoegen, zo kunnen wij de zending zo makkelijk mogelijk verwerken.

Bestellen

 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

  • Plaats het artikel naar keuze in de winkelwagen.
  • Klik rechtsboven op het winkelwagentje en controleer of alles aanwezig is in het winkelwagentje.
  • Klik op “Door naar afrekenen”. Vul hier uw gegevens in, en controleer of alles klopt.
  • Kies de gewenste betaalmethode.
  • Als laatste vinkt u het hokje aan waarmee u akkoord gaat met onze algemene voorwaarden en klik vervolgens op plaats bestelling om de bestelling af te rekenen en daarmee de bestelling definitief te plaatsen.

 

Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?

Helaas kunnen wij een bestelling niet wijzigen. Mocht de bestelling nog niet verwerkt zijn, dan is het vaak mogelijk om deze nog te annuleren. Neemt u gerust contact op met onze klantenservice. Wij laten u zo snel mogelijk weten of uw bestelling nog geannuleerd kan worden. 

 

Mijn bestelling is niet gelukt, wat kan ik nu doen?

Dat vinden wij natuurlijk heel vervelend! Neemt u gerust contact op met onze klantenservice.

Betalen

 

Op welke manieren kan ik bij jullie betalen?

  • IDeal

  • IDeal is de meestgebruikte betaalmethode om je bestelling direct af te rekenen. Op deze manier kunt u uw bestelling veilig afrekenen.

  • Paypal

  • Paypal is een veilige manier om je aankoop te betalen waarmee je ook kopersbescherming hebt. U kunt uw bankrekening of creditcard aan uw Paypal account koppelen, of direct betalen via Paypal Saldo.

  • Bankoverschrijving

  • Via een bankoverschrijving kunt u het openstaande bedrag voor uw bestelling handmatig zelf aan ons overmaken. U ontvangt instructies waar het bedrag naar overgemaakt kunt worden, en welke gegevens u hierbij moet vermelden. Na ontvangst van uw betaling gaan wij direct voor u aan de slag.

  • Achteraf via Klarna

  • U kunt ervoor kiezen om uw bestelling achteraf te betalen via Klarna. Het termijn dat u hiervoor heeft bedraagt 30 dagen. Klarna voert het volledige proces van de betaling voor ons uit en staat los van Beads & Bracelets. Dit betekent dat de betaling via Klarna verloopt en indien u vragen heeft u contact kunt opnemen met Klarna. Het termijn van 30 dagen loopt vanaf de dag dat u de bestelling bij ons geplaatst heeft, dit betekent dus ook dat wanneer de levering van het product iets langer op zich laat wachten, dat de termijn voor uw betaling al loopt, betaal uw rekening op tijd zodat u niet voor extra kosten komt te staan, Beads & Bracelets staat hier niet voor garant en is niet verantwoordelijk voor extra gemaakte kosten.

 

Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?

U kunt gebruik maken van een actieve kortingscode mits deze aan de gestelde voorwaarden voldoet door deze in het venster onderaan uw winkelwagen in te voeren. De korting wordt hiermee direct verrekend en ziet u meteen het resterende bedrag.

 

  • Het is niet mogelijk om een kortingscode achteraf nog te verrekenen. 
  • Kortingscodes zijn niet geldig op artikelen uit de sale of cadeaubonnen.
  • U kunt slechts één kortingscode per bestelling gebruiken.
  • Korting is niet geldig op verzendkosten.

 

Hoe weet ik of mijn betaling gelukt is?

De beste manier om te kijken of de betaling goed doorgekomen is, is om uw eigen bankafschriften te controleren. Zolang het bedrag afgeschreven is, kunt u er vrij zeker van zijn dat dit goed gegaan is.

Mocht het bedrag niet van de rekening zijn afgeschreven dan kunt u er van uit gaan dat de betaling en daarmee de bestelling mislukt is, en kunt u het beste een nieuwe bestelling plaatsen.

Bent u er toch niet helemaal zeker van of uw betaling goed doorgekomen is, dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Bezorgen

 

Hoe word mijn bestelling geleverd?

Al onze bestellingen worden verzonden als brievenbuspakket via PostNL in een bubbeltjes envelop met Track & Trace. De verzendkosten hiervoor bedragen €4,60. Indien u een bestelling boven de €50,00 plaatst, dan zijn de verzendkosten gratis.

 

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Doorgaans vind de verzending van uw pakket binnen 2 werkdagen plaats indien het artikel op voorraad is. Wanneer uw bestelling verzonden is duurt het gemiddeld 1-2 werkdagen voordat u het artikel in huis heeft. Beads & Bracelets heeft geen invloed op de snelheid van de bezorging nadat het product door ons verzonden is. Heeft u de bestelling 5 werkdagen na de verzenddatum nog niet ontvangen? Neemt u gerust contact op met onze klantenservice.

 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.

Dat vinden wij natuurlijk heel erg vervelend om te horen! Neemt u gerust contact op met onze klantenservice.

 

Account

 

Wat zijn de voordelen van het aanmaken van een account?

Er zitten veel voordelen aan het aanmaken van een account op Beads & Bracelets, zo kunt u bijvoorbeeld een favorietenlijst aanmaken, het betalingsproces sneller doorlopen, uw bestellingen bekijken en uw bestellingen volgen.

 

Hoe kan ik een account aanmaken?

Dit kunt u eenvoudig doen terwijl u uw bestelling afrond door simpelweg een wachtwoord voor uw account aan te maken, of u kunt rechtsboven op het “account” icoontje klikken en uw gegevens invullen.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

U kunt een nieuw wachtwoord aanmaken door op de link “wachtwoord vergeten” te drukken. Hiermee ontvangt u een link via email waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen.

 

Kan ik mijn gegevens wijzigen?

Ja, dat kan zeker. U kunt rechtsboven op het “account” icoontje klikken. Vervolgens gaat u naar “mijn gegevens” en kunt u hier uw gegevens aanpassen.

Contact

Indien u vragen heeft over bijvoorbeeld een artikel, uw bestelling, de levering van uw pakket, of bent u niet helemaal tevreden, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Wij staan u graag te woord en doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk te helpen en uw vragen te beantwoorden. Onze klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00.

U kunt contact met ons opnemen via : 

  • Whatsapp
  • Email
  • Contactformulier

 

Whatsapp

U kunt ons een bericht sturen via ons Whatsapp nummer : 0616446164. Dit nummer is niet bereikbaar voor bellen of sms. Vergeet hierbij niet om uw naam en eventuele ordernummer te vermelden, zo kunnen wij u sneller helpen indien u vragen heeft over uw bestelling.

 

Email

Natuurlijk kunt u ons ook altijd een e-mail sturen naar info@beadsandbracelets.nl. Wij streven ernaar om uw mail zo snel mogelijk te beantwoorden. Indien uw vraag over een bestelling gaat, is het handig om uw naam en ordernummer te vermelden, zo kunnen wij u sneller helpen.